سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش گاوصندوق زیر ویترینی رباط کریم ، اسلامشهر، کرج و حومه

گاوصندوق زیر ویترینی دارای دو مدل دو درب و آسانسوری است در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف گاوصندوق زیر ویترینی بیشتر آشنا شوید.

همچنین می توانید هر مورد گاو صندوقی که نیاز داشتید در سایت گنج بان پیدا کنید در غیر این صورت می توانید مدلی که مدنظر خود دارید را سفارش دهید تا ما در سریع ترین زمان ممکن آن را ساخته و تحویل شما دهیم.

استفاده از گاوصندوق های زیر ویترینی در طلا و جواهر فروشی خیلی بیشتر استفاده می شود تا این که از گاوصندوق های بلند و ایستاده استفاده شود زیرا هم جای کم تری اشغال می کند و هم از دید مشتری پنهان است ودر زیر ویترین یا پیش خوان قرار می گیرد .

گاوصندوق های زیر ویترینی از لحاظ ایمنی و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند و گاوصندوقی بسیار ایمن و مقاوم است .

این گاوصندوق ها از جمله گاوصندوق های ضد سرقت است ، به طوری که سیستمی مکانیکی درون درب صندوق کار گذاشته شده است که باز شدن درب به روش غیر متعارف را ناممکن می کند و در عمل سارقان نمی توانند با سنگ برش و دستگاه جوش بتوانند آن را باز کنند به این دلیل که قفل آن تمام مکانیزم است .

این نکته را باید در نظر داشته باشید که جنس این گاوصندوق ها از فولاد درجه یک است و بدنه آن هم از دو لایه ورقه فولاد با ضخامت های مختلف مجهز شده است. میتوانید برای خرید گاوصندوق دیجیتال با گنج بان تماس بگیرید.

ورقه خارجی آن نیز نسبت به ورقه داخلی آن ضخیم تر و درب آن هم دو جداره می باشد.

و بین دو ورق خارجی و داخلی فولاد از بتن پر شده است که این گاوصندوق را نسوز و ضدحریق کرده است و مقاومت حرارتی بیش از 1000 درجه به مدت یک ساعت را دارا می باشد .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد گاو صندوق های زیر ویترینی این است که، طبق سفارش مشتری طراحی آن قابل تغییر است ، شما می توانید طبق مصرف و سلیقه خودتان میزان ضخامت ورقه فولادی بدنه ، ابعاد گاوصندوق ، رنگ ، تعداد و نوع قفل ها و…. رو سفارش بدید. شما میتوانید تعمیر گاوصندوق و حمل گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق خود را نزد همکاران ما در گنج بان انجام دهید.

کاربرد گاوصندوق زیر ویترینی دو درب

اندازه که برای این نوع گاوصندوق ها طراحی می شود بستگی به اندازه ویترین مغازه یا فروشگاه شما دارد.

شما می توانید بعد از تمام شدن کارتان جنس پشت ویترین و ابزار مهم و ضروری تان را داخل گاوصندوق قرار دهید.

حالت قفل آن به دو صورت دیجیتال و دستی طراحی شده است که با خیال راحت می توانید اجناس خود را درون آن قرار دهید.

گاوصندوق ویترینی دو درب معمولاً در فروشگاه های کوچک و یا مغازه ها کاربرد دارند.

کاربرد گاوصندوق زیر ویترینی آسانسوری

استفاده از آن بسیار ساده و راحت می باشد به این صورت است که یک بار شما ویترین خود را میتونید و بعد از آن دیگه کاری به ویترین ندارید به این خاطر که این ویترین به شکلی طراحی شده که شما فقط با یک دکمه می توانید گفتند او را تبدیل به ویترین و یا برعکس آن را انجام بدهید و گاوصندوق زیر ویترینی آسانسوری هم دارای دو مدل رمز دیجیتال و یا دستی می باشد که با خیال راحت می توانید اجناس خود را درون آن قرار دهید.

صندوق ها بسیار جدید و به روز می باشد چراکه تماما اتوماتیک هستند.

کاربرد گاوصندوق زیر ویترینی آسانسوری معمولاً در فروشگاه‌های بزرگ ، طلا فروشی ها یا جواهر فروشی ها است.

گاوصندوق زیر ویترینی سه درب

گاوصندوق زیر ویترینی سه درب از محصولات سفارشی فروشگاه گنج بان می باشد.

این مدل از گاوصندوق ها طوری طراحی شده اند که مشکل مکان هایی که از لحاظ ارتفاع دارای محدودیت هستند و همچنین محدودیت در فضای محل نگهداری اجناس را دارند را برطرف کرده است.

برای طراحی و ساخت گاوصندوق در ابعاد مختلف هیچ محدودیتی ندارد و شرکت گاوصندوق گنج بان برای راحتی شما حتی مدل هایی با ابعاد و جنس مورد نظر شما را می سازد و با ایمنی بسیار بالا شما می توانید با خیال راحت به گاوصندوق‌های با کیفیت ما اطمینان کنید این مدل از گاوصندوق ها را بیشتر در طلا فروشی های بزرگ و فروشگاه های مرتبط با آن استفاده می کنند.فروش انواع گاوصندوق اثر انگشتی  و گاوصندوق خانگی در گنج بان با بهترین قیمت.

 

از ویژگی‌های بارز صندوق نسوز گنج بان این است که امنیت آن بسیار بالا است و هر یک از زبانه های آن در برابر ضربات بسیار بالا است.

این باعث می شود که مقاومت در برابر دیلم بسیار بالا باشد این ویژگی هایی که گفته شد در کنار مقاومت در برابر حرارت بسیار بالا ، گاوصندوق زیر ویترینی

، گاوصندوق زیر ویترینی سه درب  را به یک محصول امنیتی و ضد سرقت تبدیل کرده کند.

قیمت گاوصندوق زیر ویترینی

با توجه به اینکه سفارش شما می‌تواند مختلف باشد و هر کدام ویژگی ها، ابعاد و قابلیت های مختلف را داشته باشد و میتواند دارای قیمت های بسیار مختلف باشد به همین دلیل شما می توانید برای اطلاع پیدا کردن از قیمت  گاوصندوق های زیر ویترینی اطلاع با شماره هایی که در صفحه قرار داده شده است تماس بگیرید و یا اگر وقت کافی را برای مراجعه به فروشگاه گنج بان را دارید ما خوشحال می شویم تا از شما پذیرایی کنیم.